Pukeutuminen

Tämä on vähän jatkoa edelliseen postaukseen..


Olin juna-asemalla. Katselin satunnaisesti ympärilleni ja silmäni kiinnittyivät pariskuntaan. Naisella oli ihonmyötäisen housut. Aivan kuin olisi jumppa-asussaan lähtenyt kaupungille. Ei, en tuomitse, se sai minut vain ajattelemaan. Täytyykö naisen pitää tiukkoja housuja, jossa pyllyä näytetään kukoille kuin uhkeaa kermakakkua? Onhan sinulla poikaystävä/aviomies? Noh, mies on varmaan ylpeä ja ajattlee: "Katsokaa kaunista naistani, tälläisen olen saanut kalojen joukosta."


Mies, jos ajattelet näin, niin sinuna ottaisin tämän huomioon. Haluatko, että muut miehet ihailevat naistasi? Jonain päivänä joku heittää onkikoukkunsa ja riistää aarteesi.
Miten sinun tulisi ajatella? Ehdotan sinulle seuraavaa. Rohkaise naistasi pukeutumaan säädyllisesti. Ei sinun tarvitse piilottaa häntä säkkiin ja hieroa hiuksiin tuhkaa, mutta kertoa näin: Rakastan sinua. Olet kaunis minulle. Pukeutuisitko niin, että rintaliivisi eivät näkysi paitasi lävitse? Tai housuissasi on mukava olla, eivätkä ne tunnu tiukillle. Minä tiedän, minkälaiselta näytät, kun olemme kahden. Minulle sinä olet aina kaunis.

Ja nainen, älä nalkuta sille miehelle. Ne on kuin lapsia, niille pitää olla yksinkertaisia. Paljon kehuja ja positiivista palautetta. Yllätä hänet joskus. Kerro suloisia sanoja. Kerro kuinka rakastat/tykkäät hänestä. Kerro, mitä hän merkitsee sinulle. Parisuhteessa voi olla riitoja, ne kuuluu elämään. Ei pidä erota heti ensimmäisen riidan jälkeen.

Ps. En välitä jos jollakin on "parempi" takamus kuin mulla. Olen omaani tyytyväinen. Lisäksi, kyllä joskus itsekin pidän tiukkoja farkkuja. Joku viisas vielä mainitsi, että voihan se mies ajatella, että nainen saa pukeutua, miten haluaa. Totta. Sitä ei käy kieltäminen. Olisi tyhmää, jos mies ei antaisi naisen olla itsenäinen persoona ja valita vaatteensa.

Tälläisiä ajatuksia tänään. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kurkista kaappiin

Viime aikoina on tullut tilattua jonkin verran tuotteita netistä.. H&M, Wish, EMP... Kirpputorejakin on kiva kierrellä. Joskus toiv...