"Tulenarkaa" SARJA-informaatio

Julkaisen tässä tekstisarjan, joka käsittelee arkoja aiheita. Miten ne sitten ovat arkoja? Ne saattavat käsitellä poliittisia tai hengellisiä ristiriitoja. Huomatkaa, minä en ole pappi tai koulutettu teologi, en myöskään ole politikko. En ole sidottu mihinkään kirkkokuntaan, olen yhteiskristillinen. Kuulun kirkkoon ja kotiseurakuntani on paikassa X. Minä pohdin asioita ja pohdin niistä niin kuin minä ajattelen tai mitä olen kuullut tai lukenut. En ota vastuuta siitä, loukkaanutko vai et. Edelleen korostan sitä, että en ole täällä loukkaamassa ketään. Haluan vain jakaa ajatuksia. Ole vapaa lukemaan tai olemaan lukematta, Suomi on vapaa maa ja meillä on sananvapaus. Oikaiskaa ihmeessä, jos olen väärässä. Olen sellainen persoona, etten tutkimatta tuomitse. Ihmisellä on oikeus tutkia ja pohtia. Eihän totuuden etsiminen ole synti, vai onko? "Jos he vaikka hapuillen löytäisivät tien..".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kurkista kaappiin

Viime aikoina on tullut tilattua jonkin verran tuotteita netistä.. H&M, Wish, EMP... Kirpputorejakin on kiva kierrellä. Joskus toiv...